Neurocampus.com Forum

Wat is uw favoriete oefening?

Wat is uw favoriete oefening?

Berichtdoor Admin » 05 mei 2014, 14:34

Wat is uw favoriete oefening? En waarom?
Admin
Site Admin

Re: Wat is uw favoriete oefening?

Berichtdoor Conny » 06 mei 2014, 21:37

Mijn favoriete oefening is Crypto.
Conny

Berichtdoor Admin » 07 mei 2014, 09:12

Wat spreekt u aan in deze oefening? Dan kunnen wij daar met het maken van nieuwe oefeningen in de toekomst rekening mee houden.
Admin
Site Admin

Berichtdoor Conny » 07 mei 2014, 21:40

Het leuke van dit soort oefeningen is dat je een aantal woorden krijgt en je dus voor de opgegeven woorden een ander woord moet zoeken.

Een nog veel leukere oefening was destijds die plaatsnamen zoeken waar je dus maar een paar letters aangegeven kreeg en de rest was puntjes. BV. Berlijn was aangegeven met B..l.j. Er stond geen alphabet bij aan gegeven. Alleen maar die paar letters met puntjes. Daar heb ik destijds uuuuuuren aan besteed om die te vinden. Boektitel heeft het ook maar daar kun je dus maar een paar foute letters aantikken en dan moet je moet naar de volgende toe. Dat was bij die plaatsnamen dus niet. Misschien is het nog ergens terug te halen bij jullie in het archief. Veel success. Conny
Conny

Berichtdoor Admin » 12 mei 2014, 09:09

Conny schreef:Het leuke van dit soort oefeningen is dat je een aantal woorden krijgt en je dus voor de opgegeven woorden een ander woord moet zoeken.

Een nog veel leukere oefening was destijds die plaatsnamen zoeken waar je dus maar een paar letters aangegeven kreeg en de rest was puntjes. BV. Berlijn was aangegeven met B..l.j. Er stond geen alphabet bij aan gegeven. Alleen maar die paar letters met puntjes. Daar heb ik destijds uuuuuuren aan besteed om die te vinden. Boektitel heeft het ook maar daar kun je dus maar een paar foute letters aantikken en dan moet je moet naar de volgende toe. Dat was bij die plaatsnamen dus niet. Misschien is het nog ergens terug te halen bij jullie in het archief. Veel success. Conny

Beste Conny,
Weet u misschien hoe lang dit geleden is? En weet u de naam nog? Wellicht dat wij hem dan weer online kunnen plaatsen.
Admin
Site Admin

Berichtdoor Conny » 12 mei 2014, 13:06

Ik denk dat het van 2009 was. Het was een programma van de ANWB. Helaas kan ik de titel niet meer vinden. Als ik me goed herinner was het nog op het oude programma. Op het pleintje met de huisjes. Veel success ermee.
Conny

Berichtdoor Admin » 02 jul 2014, 08:41

Beste Conny,

Helaas kunnen we de oefening niet meer terugvinden. Maar we houden hem in gedachten voor als we een nieuwe oefening gaan maken!
Admin
Site Admin

Keer terug naar Oefeningen