Neurocampus.com Forum

Heeft u nog leuke tips / suggesties voor onze redactie?

Heeft u nog leuke tips / suggesties voor onze redactie?

Berichtdoor Admin » 05 mei 2014, 14:37

Mist u nog iets op Neurocampus? En wat vindt u leuk aan Neurocampus? Laat het ons weten!
Admin
Site Admin

Re: Heeft u nog leuke tips / suggesties voor onze redactie?

Berichtdoor Conny » 06 mei 2014, 21:40

Het zou leuk zijn als we weer eens een mysterie konden oplossen. Dat missen we wel op Neurocampus.
Conny

Berichtdoor BoB » 06 mei 2014, 22:10

Conny, ik wilde reageren op jouw PB aan mij, maar er staat blijkbaar bij jou iets uitgeschakeld bij de Privéberichten. Ik kom er niet doorheen, krijg een foutmelding.
BoB

Berichtdoor Conny » 08 mei 2014, 13:03

Hoi Bob, Ik zal eens kijken wat er mis is met die PB bij mij.
Conny

Berichtdoor Conny » 08 mei 2014, 13:10

Hoi Bob. Ik denk dat ik het gevonden heb. Mijn PB stond uit. Heb het nu veranderd. Ook heb ik de vrienden er een keer uit gehaald en er weer in gezet. Ik denk dat het nu opgelost is. Groetjes Conny.
Conny

Berichtdoor Lia » 22 mei 2014, 15:32

beste redactie ik speel al vanaf het begin de braingame woordduel en vind het nog steeds erg leuk. Ik heb een vraag aan het einde van het blok gaan de scores op 0 het is mij niet duidelijk wanneer dat bij woordduel precies is. Sinds de ELO-score kijk ik en meerdere spelers ook naar de ranglijst van de meest gespeelde en meest gewonnen spellen, als de verschillen klein zijn weet je soms niet wie het blok gewonnen heeft.
Lia

Berichtdoor Conny » 23 jun 2014, 18:11

Beste redactie. Bij Nonwoord en Rijmbeeld staat hetzelfde plaatje aan het begin. Het is het gedeelte van Taalent. Vr. groeten Conny
Conny

Berichtdoor Admin » 30 jun 2014, 08:28

Lia schreef:beste redactie ik speel al vanaf het begin de braingame woordduel en vind het nog steeds erg leuk. Ik heb een vraag aan het einde van het blok gaan de scores op 0 het is mij niet duidelijk wanneer dat bij woordduel precies is. Sinds de ELO-score kijk ik en meerdere spelers ook naar de ranglijst van de meest gespeelde en meest gewonnen spellen, als de verschillen klein zijn weet je soms niet wie het blok gewonnen heeft.

Beste Lia,
Op de homepage van Neurocampus kun je vinden hoelang het huidige blok nog duurt.
Admin
Site Admin

Berichtdoor Admin » 30 jun 2014, 08:30

Conny schreef:Beste redactie. Bij Nonwoord en Rijmbeeld staat hetzelfde plaatje aan het begin. Het is het gedeelte van Taalent. Vr. groeten Conny

Beste Conny,

Bedankt voor je bericht. We gaan het veranderen.
Admin
Site Admin

Berichtdoor Conny » 06 aug 2014, 22:28

Beste mensen. Sporten is heel goed wordt door jullie gezegd. Maar als je een sport wilt beoefenen die voor je lichaam en je geest goed is dan kan ik jullie toch wel karate aan bevelen. Ik ga nog steeds 2x in de week trainen. Je moet er veel onthouden maar ook al je spieren worden gebruikt. Het is pittig maar ook heel erg leuk.
Conny

Volgende

Keer terug naar Tips / Suggesties