Neurocampus.com Forum

Heeft u nog leuke tips / suggesties voor onze redactie?

Re: Heeft u nog leuke tips / suggesties voor onze redactie?

Berichtdoor Tikoes » 20 dec 2014, 23:51

Ik heb je gezien Bob. Alle respect!! Leuk om je gezien te hebben. Nu weet ik wie me het zo vaak heel moeilijk maakt. Die jongen was inderdaad superslim. mooie feestdagen Bob.
Tikoes

Berichtdoor BoB » 21 dec 2014, 13:40

Dank je wel Tikoes! Ook fijne feestdagen voor jou en niet te veel XkeerX-en! ;)
BoB

Berichtdoor Tikoes » 22 dec 2014, 16:57

Nee, mijn ogen zijn net geopereed, staar, dus kan ik niet te veel aan de laptop zitten. Maar zo nu en dan probeer ik het toch!!
Tikoes

Berichtdoor Conny » 22 dec 2014, 19:10

Leuk Tikoes dat jij er ook nog steeds bij bent. Ik ben nog niet aan niveau 3 begonnen maar dat komt na de nieuwjaarsdagen wel weer. Fijne feestdagen voor iedereen en een heel goed jaar met veel studieplezier en een goede gezondheid.
Conny

Berichtdoor Tikoes » 22 dec 2014, 20:34

Voor jou ook een goed 2015 Conny. De laatste tijd is het inderdaad niet meer zo
gezellig op het forum.Monique is definitief verdwenen geloof ik. Die was nogal prominent aanwezig.
Dat waren leuke tijden.
Tikoes

Berichtdoor Conny » 24 dec 2014, 18:33

Ja Tikoes. Wij zijn destijds met 5 heel fanatiek begonnen en nu ben ik de enige nog die over is. Maar er is in het programma van Neurocampus niet zoveel veranderd en dus begrijp ik wel dat er mensen zijn die er mee ophouden. Zelf vind ik het nog steeds een uitdaging om het examen op niveau 3 helemaal af te maken. Het liefst zonder fouten. Dat was me de laatste keer niet gelukt. Ik heb moeite met shuffle en dan moet je net geluk hebben als het een gemakkelijke opgave is die je krijgt. Maar ik ga het nu weer proberen. Misschien wat meer geluk dit keer.??!! Fijne feestdagen en een goed 2015.
Conny

Berichtdoor Boebus » 04 jan 2015, 13:13

Beste Neurocampus redactie,

Bestaat Neurocampus ook in andere talen en zo niet, is dit wel eens overwogen? Lijkt voor het grootste gedeelte van de site een kleine moeite, al weet ik niet in hoeverre met deze mogelijkheid rekening is gehouden... maar hoe meer mensen mee doen, hoe leuker het is!

Daarnaast vraag ik mij af wat "Actieve gebruikers" voor jullie inhouden - er zijn immers minder leden actief dan er oefeningen gedaan zijn. Wellicht de moeite waard om enkel die gebruikers te tellen, die deze periode 1 of meer oefeningen gedaan hebben?

Tot slot vroeg ik mij af wat de verschillende divisies nu precies in houden en of ergens te zien is wie daar in zit, met wellicht een ranglijst - om het competitieve gevoel en de verbeterdrang te stimuleren.

In elk geval bedankt voor jullie moeite!

Met vriendelijke groet,

Boebus
Boebus

Berichtdoor Admin » 07 jan 2015, 09:47

Beste Boebus,

Bedankt voor uw bericht.
Op het moment bestaat Neurocampus alleen voor Nederland en België.
Voor nu zijn wij niet van plan om het in meerdere talen te maken maar mocht dat in de toekomst veranderen dat is dat uiteraard te lezen in een berichtje op onze homepage.

Actieve gebruikers zijn de gebruikers die regelmatig inloggen en breinbrekers doen. Het is logisch dat er meer oefeningen gedaan zijn dan dat er gebruikers zijn want 1 persoon doet als het goed is ook meer dan slechts 1 oefening.

De divisies werken als volgt:
Van Brons III naar Brons II naar Brons I en dan komt Zilver III, II en I, Goud III, II en I en daarna nog verder.
Dit gaat per 25 oefeningen. Voor nu hebben we besloten dit niet openbaar te maken omdat wij ten eerste nog willen zien wat het precies doet.

Ik wens u veel breinplezier op Neurocampus!
Admin
Site Admin

Berichtdoor Conny » 10 jan 2015, 12:23

Beste redactie. Ik denk toch dat er iets anders gevraagd word omtrent de leden. Er zijn nu195.150 leden. Er zijn op dit moment 217.656 oefeningen gedaan. Als je dat deelt door de leden zou ieder lid tot op heden maar 1,11 vraag beantwoord hebben. Het lijkt erop, dat er een aantal leden wel lid zijn maar er niet meer gebruik van maken. Kunt u bij uw administratie zien welke leden op een bepaald moment wel actief zijn? Dan zouden die leden alleen opgenoemd moeten worden want dan krijg je pas een juist beeld over hoeveel oefeningen er per persoon op dat moment gemaakt zijn. Zoals het nu is krijg je geen goed beeld van het geheel. Groetjes Conny.
Conny

Berichtdoor Admin » 14 jan 2015, 09:12

Beste Conny,

Helaas kunnen wij in onze administratie niet zien welke leden er op een bepaald moment actief zijn.
Admin
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Tips / Suggesties