Neurocampus.com Forum

Heeft u nog leuke tips / suggesties voor onze redactie?

Re: Heeft u nog leuke tips / suggesties voor onze redactie?

Berichtdoor Hollandaise » 15 jan 2015, 12:12

Ik zag dat het al eerder is genoemd maar toch nog maar een keer: ik zou het ook prettig vinden als je na afloop je fouten te zien kon krijgen, want soms heb je geen idee waar het mis ging.
Verder is het misschien leuk - als dat er nog niet is, ik ken niet alle spelletjes van neurocampus - om bijvoorbeeld woorden te onthouden in een bepaalde tijd en dat je er dan zo veel mogelijk moet reproduceren. Of getallen onthouden in een bepaalde volgorde.
Ook mogelijk: regeringsleiders herkennen, geef een afbeelding en wie hoort daarbij. Kan je ook met vlaggen doen.
En met heel veel andere dingen natuurlijk!
Nou dit waren mijn tips - ben vandaag voor het eerst op het forum en heb wel een beetje met de redactie te doen want je vindt bitter weinig tips terwijl dat wel de vraag is.
Hollandaise

Berichtdoor Admin » 19 jan 2015, 10:22

Beste Hollandaise,

Bedankt voor de tips! We laten expres niet zien wat u fout heeft gedaan zodat u daar zelf achter moet komen. Dit is onderdeel van de braintraining. Mocht u ergens echt niet uitkomen dan kunt u ons altijd een mail sturen waarna u een uitleg krijgt (info@neurocampus.com). Kijkt u eens bij de geheugen breinbrekers, hier staan een heel aantal geheugen oefeningen waarbij u items moet onthouden of de plaats van items. Maar hartelijk bedankt voor uw suggesties, we zullen het meenemen bij het maken van nieuwe breinbrekers. Ik wens u veel bruinplezier op Neurocampus!
Admin
Site Admin

Berichtdoor Alexandra » 07 okt 2015, 22:05

Ik weet niet waar ik opmerkingen over de oefeningen kwijt kan?

In Taal / Woordcorrectie (niv 2) staat een zin met 2 fouten. Iets met "woesternij" in "de de Languedoc".

In Taal / Triocombi (niv 2) moet je 2 woorden maken, maar bij 1 oefening komt maar 1 klinker voor. Onmogelijk dus om 2 woorden te maken tenzij afkortingen zijn toegestaan maar dat blijkt nergens.

Bij Rekenen / Rekenzin zijn (niv 2) sommige zinnen onduidelijk. Bijvoorbeeld (even zelfbedacht) "iemand gaat 2x per jaar op vakantie en leest dan 16 boeken. Hoeveel boeken heeft hij na 4 jaar gelezen". Er moet dan wel bij staan of die persoon per keer 16 boeken leest of per jaar. Meestal staat het er duidelijk, maar een aantal keren ontbreekt die informatie.

Tot nu toe heb ik, vaker dan in het verleden, het gevoel dat er best wel wat fouten in de oefeningen zitten. Verder na jaren nog steeds leuk om te doen.
Alexandra

Berichtdoor Admin » 09 okt 2015, 12:15

Beste Alexandra,

Bedankt voor uw bericht.
U kunt ons ook mailen via info@neurocampus.nl.
We zullen uw opmerkingen meenemen.
Admin
Site Admin

Berichtdoor Alexandra » 15 maart 2016, 17:11

Bij Taal / woordcorrectie niveau 1 moeten er bij jullie echt fouten in de database staan. Ik heb niv 2 en 3 probleemloos gehaald, maar niv 1 geeft steeds fouten terwijl ik 100% zeker ben dat ik ze niet heb gemaakt. Misschien dat er meerdere goede antwoorden zijn die niet in jullie database staan. Zo is er bijv een zin die begint met "hun hebben" en dat moet natuurlijk "zij" zijn, maar het kan ook "ze" zijn. Allebei is goed, maar dan moeten ze ook allebei bij jullie in het systeem staan.

Ook de zin die ik in mijn post hierboven op 15 okt aanhaalde, met 2 fouten erin (Taal/Woordcorrectie/Niv 2/ woesternij en 2x "de") kwam ik weer tegen.
Alexandra

Vorige

Keer terug naar Tips / Suggesties